Les Guerriers Déchu Index du Forum

Les Guerriers Déchu Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Facebook Like Op Website Zetten

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Les Guerriers Déchu Index du Forum -> Diplomatie -> Ambassade pour eux
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
furnvync
visiteur

Masculin

MessagePosté le: 11/01/18, 02:14 am    Sujet du message: Facebook Like Op Website Zetten Répondre en citant

Facebook Like Op Website Zetten
> DOWNLOAD (Mirror #1)

You can change this preference below. Kopieer deze code en plak deze op de gewenste in je website om de Like box te plaatsen. .. Jean-Paul Blommaert 3,716 views 2:14 Video op je site plaatsen in Wordpress - Duration: 3:51. Phoenix Website. Reageren Door Recreatiewoning.nl op 3 november 2011 Wij hebben op ter plaatse van de linkerzijde van onze homepage nu ook een social media katern waar u een tweet een vind ik leuk en een +1 aan onze website kunt meegeven. Ik snap niet waar ik de code va FB moet plakken zodat ik deze knoppen op mijn website moet verschijnen&.Alvast hartelijk dank voor uw hulp! Reageren Door irene de rue op 17 oktober 2014 de facemijn facebook website werkt niet op intenet en er is bij mij geen storing wat kan ik er aan doen? Reageren Door Mirjam van den Berg op 31 oktober 2014 Hier ook geslaagd met de i-frame code. Je kunt daarvoor bijvoorbeeld deze website gebruiken wanneer je een losse knop wilt plaatsen.De code op je website plaatsenZodra je op Get code hebt gedrukt krijg je een stukje HTML5 code te zien. Watch QueueQueueWatch QueueQueue Remove allDisconnect The next video is startingstop Loading. Sign in to add this to Watch Later Add to Loading playlists. You can change this preference below. Als ik op invoegen klik dan wordt er iets geplaatst dat niet zichtbaar is. Sign in 1 Loading. Greg Hughes 62,983 views 8:35 Wordpress handleiding Nederlands - Duration: 20:52. Reageren Door Seph Fontane Pennock op 22 juli 2014 Ha Rowdy,Ja geniaal, dat private sharing. De tekst is de metatag die je kan invoeren voor die pagina. Hostnet 5,585 views 8:27 Hoe kun je social media integreren in WordPress? - Duration: 5:02. Winst.nl 6,994 views 3:57 How to add a facebook like button to your website - Duration: 4:40. we krijgen wel een plaatje maar t aanklikken kan niet. We waarderen het ontzettend wanneer je natuurlijk dit artikel even wilt delen!Tip: Meer resultaat uit je social share buttons halen? Check dan dit artikel over sticky social media buttons. en 2. Skip navigation RUSign inSearch Loading. Rating is available when the video has been rented. See How Tips 2,799 views 1:03 How to place Facebook Share button on your website - Duration: 4:02. Kijk voor meer informatie op : like knop plaatsen, vind ik leuk knop plaatsen, twitter knop plaatsen, google plus knop plaatsen. Groet Barbara Reageren Door richard op 10 juni 2011 hallo, als ik die code wil aan maken krijg ik dese berichtAlleen erkende ontwikkelaars kunnen worden toegevoegd aan de lijst met ontwikkelaars voor deze toepassing. SubscribeSubscribedUnsubscribe15 Loading. Kensington 17,382 views 2:46 Beginner JavaScript Tutorial - 1 - Introduction to JavaScript - Duration: 6:42. Sign in Transcript Statistics Add translations 1,422 views 7 Like this video? Sign in to make your opinion count. Published on Mar 25, 2012In deze video probeer ik uit te leggen, hoe je social media knoppen zoals facebook like button, tweet button etc. Rating is available when the video has been rented. Working. Met zon knop (in het Nederlands Vind ik leuk) kan de bezoeker direct zijn vrienden op Facebook op de hoogte stellen van hetgeen hij of zij aan het bekijken is en graag wil delen. Webtalis 1,500 views 4:03 Part 5 - Adding Facebook & Twitter Icons To Website - Duration: 10:27. Reageren Door Liestrachaggystra op 9 maart 2016 Hai fb Reageren Door Martine op 8 juni 2011 Heb al van alles geprobeerd om die button te maken maar via de link in jouw blog moet je een code aanvragen die via sms binnen moet komen, maar nooit komt. amy Earley 9,351,229 views 4:02 Kensington - Youth (acoustic) - Duration: 2:46. Gewoon bij het begin beginnen en bij mij duurt het een paar minuten voor het zichtbaar is op de site.Dank je,Mirjam van den Berg Reageren Door Seph Fontane Pennock op 3 november 2014 Fluitje van een cent toch, Mirjam? Reageren Door Petra op 30 januari 2015 Hoi, Ik heb hem op meerdere plekken geprobeerd te plaatsen, maar ik krijg op de site alleen de letterlijke code te zien. Close Learn more You're viewing YouTube in English (US). Internet Succes Gids 1,542 views 5:02 Contactformulier maken met WordPress - Duration: 8:31. Of in ieder geval weten hoe facebook kiest 5a02188284
facebook online chat for samsung mobilefacebook chat emoticon monkeywhy is my iphone facebook app slowfacebook like jel chatfriendcaster pro for facebook 5.0.9.8 apk downloadbirthday wishes for sister to post on facebookhow to get a guy to like you over facebookcute good morning wallpaper for facebookdaughter birthday cards for facebookhow to see private posts on facebook

Publicité

MessagePosté le: 11/01/18, 02:14 am    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Les Guerriers Déchu Index du Forum -> Diplomatie -> Ambassade pour eux Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange