Les Guerriers Déchu Index du Forum

Les Guerriers Déchu Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Android Slp

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Les Guerriers Déchu Index du Forum -> Les Guerriers Déchu -> jeux
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
furnvync
visiteur

Masculin

MessagePosté le: 21/05/16, 08:16 pm    Sujet du message: Android Slp Répondre en citant

Android Slp > bit.ly/1TNNV9W

no.se.que.hacer.lo.he.intentado.con.muchos.enlaces.y.simpre.me.sale.lo.mismo!.AYUDA.POR.FAVOR.NECESITO.ROOTEAR.EL.MOVIL.PARA.PODER.RECUPERAR.EL.IMEIla..usamos..asi..unos..dias..hasta..q..se..apago..sola..y..ahora..cada..vez..q..la..prendemos..se..queda..en..el..logo..de..samsung,..y..se..reinicia..a..cada..rato..hasta..q..se..queda..sin..bateria,..sin..pasar..del..logo..nuncaSort..by..Relevance..Total..Downloads..Most..Popular..Editor's..Rating..User..Rating..Date..Added..Date..Reviewed..Filters..Close..Price..Free..Only..Platform..All..Windows..Mac..iOS..Android..Web..Apps..Other..Mobile..Linux..more..+..Editor..Rating..&..up..&..up..&..up..&..up..User..Rating..&..up..&..up..&..up..&..up..Category..Games..Educational..Software..Utilities..&..Operating..Systems..Entertainment..Software..Productivity..Software..MP3..&..Audio..Software..Internet..Software..Communications..Business..Software..Screensavers..&..Wallpaper..Desktop..Enhancements..Digital..Photo..Software..Developer..Tools..Security..Software..Travel..Browsers..Video..Software..Home..Software..Networking..Software..Graphic..Design..Software..Features..more..+..Apply..3,224..results..for..android..slp..Related:..android,..gta..5,..android..emulator,..google..video..Filter..Kingo..Android..Root..Free..Kingo..Android..Root..Root..your..android..device..in..one..click.a...Samsung...Galaxy....a...free....future...updates...At....best...mobile...presets...File.size:.-Download.now..SLP.Update.Hand.curated.resources.for.speech-language.pathology.File.size:.-Download.now..Describe.It.(SLP).File.size:.69.5.MBDownload.now..SLP.Company.Applix.Srl.WebSite:#.Company.Information:.SLP.Reviews..To..end..with..In..conclusion,..Odin3..should..be..used..with..the..utmost..care..and..only..by..professionals.for.Samsung..Antivirus?.Recent.updates.Added!!...Odin...v.3...engine...(ID:8)If...you're...curious...as...to...why...I'm...wanting...the...phone...rooted,...I...want...to...be...able...to...connect...my...phone...to...a...keyboard...for...working...on...writing...projects...while...on...airplanes...or...at...hotels...without...needing...to...carry...around...a...laptop...or...tabletTal...es...el...caso...de...Telcel...Mxico...que...coloca...un...montn...de...aplicaciones...de...la...compaa...y...ningn...usuario...las...utiliza...pero...estas...solo...estn...ocupando...espacio...en...tu...memoriaEl...tener...que...esperar...la...actualizacin...del...sistema...android...por...parte...de...tu...proveedor...implica...tener...que...esperar...meses...o...inclusive...aosEtiquetasactualizar.celular.samsungandroiddescargar.odin.3donde.descargar.odin.para.samsungflashear.con.odinflashear.samsungodin.rom.flashing.tool.Puedes.comentar.con.FaceBook.o.ms.abajo.comentar.normal.50.Comentarios.uslar.Mar.13,.2016.at.3:41.pm.hola.que.tal.,.este.yo.tengo.un.GT-S7580L.el.cual.tenia.descargado.la.app.button.savior.non.root,.bueno.este.se.apago.,.le.conecte.la.bateria.y.lo.encendi.pero.figuraba.en.un.costado.(modo.seguro).el.cual.no.me.dejaba.usarla.app.en.cuestion,.asi.que.le.retiraba.la.bateria.y.la.volvia.a.poner.hasta.que.en.un.momento.me.salieron.6.opciones.creo.y.bueno.como.no.sabia.le.di.a.la.primera.y.se.reinicio.y.ahora.se.queda.colgado.en.el.logo.de.samsung,.por.ende.no.podria.poner.mi.celular.en.modo.download.como.mencionan.para.flashearlo.,..existe.algun.otro.modo.para.tener.operativo.el.celular?.Responde.a.este.comentario.Kathy.Feb.21,.2016.at.9:18.am.HolaTry.different.ports.and.cables.if.u.have.them...............,..................,............Tengo...un...Samsung...Grand...Prime...G530................din,........CNET.REVIEWS.NEWS.DOWNLOAD.VIDEO.HOW.TO.Login.Join.My.Profile.Logout.English.Espaol.Deutsch.Franais.Windows.Mac.iOS.Android.Navigation.open.search.Close.PLATFORMS.Android.iOS.Windows.Mac.POPULAR.LINKS.Latest.News.Security.and.Antivirus.Center.New.Releases.User.Favorites.Editor's.Picks.Top.Freeware.CATEGORIES.Browsers.Business.Communications.Digital.Photos.Entertainment.Games.Internet.MP3.&.Audio.Productivity.Screenshots.&.Wallpaper.Security.Utilities.Video.HELP.&.SETTINGS.Link.to.CNET.Site.Submit.Feedback.Terms.of.Use.Privacy.Policy..2016.CBS.Interactive.IncFile..size:..-Download..now....SLP..Flash..1..SLPexam.com..has..developed..a..set..on..flashcards..for..use..on..your..Android..deviceAds...Posting...Permissions...You...may...not...post...new...threads...You...may...not...post...replies...You...may...not...post...attachments...You...may...not...edit...your...posts......BB...code...is...On...Smilies...are...On...[IMG]...code...is...On...[VIDEO]...code...is...On...HTML...code...is...Off...Trackbacks...are...On...Pingbacks...are...On...Refbacks...are...On...Forum...Rules...(succeed...0.../...failed...1)...I'm...not...100%...sure...what...to...do,...which...explains...my...posty...listoSoftpedia.and.the.Softpedia.logo.are.registered.trademarks.of.SoftNews.NET.SRLFree.Editors'.rating.Publisher:.Moborobo.Downloads:.1,696,295.Android.5.0.Lollipop.Free.Android.5.0.Lollipop.The.latest.version.of.the.Android.mobile.operating.system.following.Android.4.4.KitKat.Free.Editors'.rating.User.rating.Publisher:.Google.Downloads:.169,232.Android.6.0.Marshmallow.Free.Android.6.0.Marshmallow.Update.your.mobile.device.to.the.latest.version.of.the.Android.operating.systemPor..otra..parte..tratando..de..prenderla..nuevamente..inici..en..donde..aparece..el..logo..de..android..y..ahora..me..indica..que..me..conecte..al..internet..por..usb..y..le..de..start..a..odin3The...third...Captain...America...movieTengo..una..tablet..samsung..galaxy..tab..3..8.0..y..al..querer..darle..recovery..me..sucedio..lo..siguiente,..cuando..la..prendo..ya..no..arranqua,..se..queda..con..el..logotipo..de..inicio..Samsung..Galaxy..Tab3..y..ya..no..enciende,..el..kies..de..mi..PC..no..lo..reconoce..y..no..se..la..manera..de..restablecerlo,..mediante..odin..o..como?..Muchas..gracias..Responde..a..este..comentario..AyMirrey..Sep..27,..2015..at..1:47..pm..BienAll...rights...reserveddespues...de...un...tiempo...sin...usar...la...cargamos...con...un...cargador...de...celular...(perdi...el...original),...pero...solo...la...podiamos...usar...mientras...estaba...conectada,...xq...no...cargaba...nada...en...realidadBuen..aporte..graciassi.requieres.ayuda.personalizada.va.skype.el.costo.es.de.30USD.por.horaAll..rights..reserved.the..Samsung..S4...your..mobile..y...en...esa...pantalla...misma...pone...algo...de...para...quien...se...registra...y...codigo...de...activacion f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: 21/05/16, 08:16 pm    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Les Guerriers Déchu Index du Forum -> Les Guerriers Déchu -> jeux Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange